Оңтүстік Қазақстан облысы, Арыс қаласы С.Сейфуллин атындағы жалпы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Еркобеева Гулжайна Муратбековна

0

Мұғалімнің аты – жөні:  Еркобеева Гулжайна Муратбековна

Мамандығы: Бастауыш сынып мұғалімі

Пәні: Математика                              Сынып: 3 «В»                             Уақыты: 10.03.2016ж.

Қысқа        мерзімді       жоспар

Сабақтың тақырыбы:   Қайталау

Сабақтың мақсаты:

  1. Білімділігі: Оқушылардың білімдерін тереңдету, қайталау, пысықтау, тиянақтау.
  2. Дамытушылығы: Ой — өрісін, сана — сезімі мен тілін дамыту. Есте сақтау қабілетін қалыптастыру.
  3. Тәрбиелігі: Әр істі саналы түрде орындауға, ұйымшылдыққа, шапшаңдыққа, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу

Күтілетін нәтиже: Оқушылар білімін тереңдейді, қайталайды, пысықтайды. Ой-өрісі мен сана сезімі мен тілі дамиды. Есте сақтау қабілеті қалыптасады.

Сабақтың көрнекілігі: кеспе сандар, суреттер, сандар қатары т.б.

Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, топтық жұмыс, «Сиқырлы қалам», «Қар кесегі», «Ойлан, жұптас, пікірлес» т.б.

 

Сабақтың барысы Мұғалімнің іс — әрекеті Әдіс – тәсілдер Оқушының    іс — әрекеті
1. Ұйымдастыру кезеңі а) психологиялық ахуал.

Балалар бір-біріне сиқырлы таяқшаны бере отырып, өздерінің игілікті тілектерін айтады:

Мен бәріңе Денсаулық тілеймін!

Мен бәріңе қуаныш тілеймін!

Мен бәріңе Мейірім тілеймін!

Мен бәріңе шуақты күн тілеймін!

т.б.

ә) Топқа бөлу. Сандық рет бойынша топқа бөлу.

 

 

 

«Сиқырлы қалам» әдісі

 

 

 

 

 

 

Санамақ

а) Оқушылар шеңберде жиналып, мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

 

 

 

 

 

ә) Сандық рет бойынша топқа бөлінеді.

2 топқа бөлінеді.                 1-топ

2-топ

2. Үй тапсырмасын сұрау а) Мысал -6

50-бет

 

ә) Өткен  сабақты пысықтау.

1. Көбейтудің компоненттерін ата.

2. Бөлудің компоненттерін ата.

3. Қосудың компоненттерін ата.

4. Азайтудың компоненттерін ата

5. Көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті дегеніміз не?

6. 1метрде неше дм бар?

 

 

 

«Сиқырлы қалам» әдісі

Интерактивті тақтадан жауаптары шығады, тексереді.

Оқушылар берілген сұрақтарға жауап беріп, өткен материалдарды пысықтайды.

3.Қызықушылығын ояту

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.Мағынаны тану

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.Сергіту сәті

 

 

6. Ой толғаныс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7. Үйге тапсырма

 

8. Бағалау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9. Кері байланыс

а) Суретпен жұмыс.

Сурет бойынша есеп құрастыру.

Пілдің салмағы 3тонна, ал түйеқұстың салмағы 1тонна 200кг. Олардың жалпы салмағы қанша? Кг-мен өрнекте.

 

 

ә)Математикалық диктант.

1. 3 пен 4тің көбейтіндісін тап.

2. 15 пен 5 тің бөліндісін тап.

3. 0 мен 20ның көбейтіндісін тап.

4. 90 мен 90 ның бөліндісін тап.

5. 1 мен 36 ның көбейтіндісін тап.

6. 81 мен 9 дың бөліндісін тап.

Жауабы: 12, 3 , 0, 1, 36, 9.
Түсіндірме: Өрнектің мәнін табу:

(20+16):9=36:9=4

1) 20+16=36

2)36:9=4

Топтық жұмыс.

Мысал:2 Өрнектердің мәнін табу.

1-топ.

(24+36):6=60:6=10

1) 20+36=56

2)60:6=10

(56+14):7=70:7=10

1) 56+14=70

2) 70:7=10

2-топ.

(26+24):5=50:5=10

1) 26+24=50

2)50:5=10

(30+24):9=54:9=6

1) 30+24=54

2) 54:9=6

Мысал:4

1- топ. Бөлінділерді қосындылармен алмастыру.

(30+16) :3=30:3+6:3

(400+80) :2=400:2+80:2

(300+60+3) :3=300:3+60:3+3:3

2- топ. Қосындыны бөлінді түрінде жазу.

90:3+3:3=(90+3) :3

800:2+2:2=(800+2) :2

900:3+60:3+3:3=(900+60+3) :3

 

а) Тақтамен және дәптермен жұмыс

Шығармашылық жұмыс.

—          екі қолыңдағы саусақ саны

—          аптадағы күн саны

—          бір жылдағы күн саны

—          төрт үстелдің аяғының саны

—          жеті сиырдың мүйізінің саны

—          периметрді қалай табамыз?

—          Ауданды қандай әріппен белгілейміз?

Музыка әуеніне сәйкес қимылдар жасау.

 

Жұптық жұмыс.

Теңдік тура болатындай етіп амал таңбаларын қою.

1-жұп. (40*32)*8=9

2-жұп. (5*6)*27=57

3-жұп. 800*800=0

4-жұп. (1*500)*1=500

5-жұп. (300*200)*5=100

6-жұп. (500*400)*3=300

Ойын: «Сиқырлы гүлдер»

 

Мысал:67.  52- бет

Теңдеулерді шешу.

 

Әр тапсырманы орындағанда жинаған геометриялық фигураларына сәйкес бағалаймын.

 

Толық түсіндім

Жартылай түсіндім

Түсінбедім

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Желпуіш» әдісі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Ойлан, пікірлес» әдісі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қар кесегі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жаңа сабаққа деген қызығушылықтары оянып, ерекше ынтамен кіріседі.

 

 

 

 

Жауабы: 12, 3 , 0, 1, 36, 9.
 

 

 

 

 

 

Оқушылар мұқият тыңдайды, есептің шығарылу жолын түсінеді.

Өрнектердің мәндерін топ болып есептеп табады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Берілген тапсырмаларды орындайды.

 

Жұптық жқмыс орындайды.

 

Өрнектің мәнін табады.

 

 

 

 

 

 

Сұрақтарға жауап береді

 

 

 

 

 

 

 

Ой сергітеді, шаршағандары басылады.

Жұп болып тапсырманы орындайды.

 

 

 

 

 

 

Гүлде берілген есептерді орындайды

Күнделіктеріне жазып алады.

 

Оқушылар жинаған фигураларына сәйкес бағаланады.

 

 

Толық түсіндім.

жартылай түсіндім,

түсінбедім парақшасына стикер жабыстырады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Үй тапсырмасы

Мысал: 6   50-бет

 

2 м 90 см = 29 дм

26 дм = 2 м 60 см

5 м 30 см =53 дм

 

4 м 1 дм = 41 дм

20 дм = 200 см

3 м 2 дм = 32 дм

 

 

Піл мен түйеқұс суреті керек

 

 

Пікір қалдыру