“№ 8 жалпы орта білім беретін көркемдік- эстетикалық білім мен тәрбие беру мектеп- кешені”КММ жоғары санатты, І деңгей бойынша сертификатталған математика пәнінің мұғалімі Батталова Ғалия Әлімғазықызы

0

“№ 8 жалпы орта білім беретін көркемдік- эстетикалық   білім мен тәрбие беру мектеп- кешені”КММ

жоғары санатты, І деңгей бойынша сертификатталған математика пәнінің мұғалімі

Батталова Ғалия Әлімғазықызы

Сабақтың тақырыбы Виет теоремасы (1сабақ)                             8-сынып Алгебра
Сабақтың эпиграфы Қазақстанның жас азаматтары!Білімді, еңбекқор, бастамашыл, белсенді болуға қазірден бастап дағдыланыңдар. Мемлекет басшысы Н.Назарбаевтың Қазақстан халқына жолдауы. 2015 жылғы 30 қараша
Жалпы

мақсаты

Виет теоремасы арқылы шығарылатын есептерге қолданылатын негізгі формулаларды қолдана алу дағдыларының дамуына жағдай жасау.
Қандай модульге негізделеді Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдері. СТО. Оқуды бағалау және оқыту үшін бағалау. АКТ,талантты және дарынды оқушымен жұмыс
Оқу нәтижелері: Оқушылар Виет теоремасын қолданып квадрат тендеуді шешеді.
Түйінді идеялар Келтірілген квадрат теңдеудің түбірлерінің қосындысы қарама-қарсы таңбамен алынған екінші коэффициентке, ал көбейтінділері бос мүшеге тең.
Оқытудың әдіс-тәсілдері, стратегия

лар

Топпен жұмыс, диалог, миға шабуыл стратегиясы, СТО, АКТ,постер қорғау
Бағалау түрлері Формативті,критериалды
Уақыт Мұғалім іс-әрекеті Оқушы іс-әрекеті Ресурстар
1мин

 

Ұйымдастыру, Сергіту сәті Оқушылар көңіл -күйлерін көтереді Бейнеролик
2мин Топқа бөліну

Бағалау парақтарын тарату

Бағалау дискрипторы:

Квадрат теңдеу түрлері бойынша топқа бөлінеді

1-топ        a+bx+c=0

2-топ        х2+рх+q=0

3-топ       a+bx=0

4-топ           a+c=0

Кеспе қағаздар
 5мин ІІ. Мағынаны ашу: Әр топ өздерінің атауларында берілген теңдеулер бойынша постер қорғайды

1.Теңдеудің атын үш тілде айту;

2.Анықтамасы;

3.Түбірлерінің формуласы.

Интерактивті тақта

Оқулық

Оқушылар

Мұғалім

5 мин  ІІ. Ма  ІІІ.   Мағынаны  ажырату

ту

ат

х2+рх+q=0   (1)   —   келтірілген квадрат теңдеу          (2)

немесе       (3)  — келтірілген квадрат теңдеу түбірлерінің  жалпы формуласы

Виет теоремасы: Келтірілген квадрат теңдеудің түбірлерінің қосындысы қарама-қарсы таңбамен алынған екінші коэффициентке, ал көбейтінділері бос мүшеге тең.

 

3.                   Слайд .Сөзжұмбақ

·         ах2+вх+с=0 (а≠0) теңдеуі қалай аталады? (квадрат)

·         Квадрат теңдеудің түбірлерінің формуласындағы түбір астындағы өрнек (дискриминант)

·         Квадрат теңдеудегі а және в қалай аталады? (коэффициент)

·         Квадрат теңдеудің дербес түрі (толымсыз)

·         Сөзжұмбақты шешкенде Виет деген сөз шығады.Бүгін біз квадрат теңдеулерді шешудің тағы бір әдісімен танысамыз.Ол Виет теоремасы деп аталады.

Тарихи дерек (математик Франсуа Виет туралы айту)

Франсуа Виет (1540-1603) – француз математигі, алгебралық шартты белгілер жүйесін енгізген элементар алгебраның негізін қалаушы. Ол алғашқылардың бірі болып сандарды әріптермен белгілеуді енгізіп, теңдеулер теориясын едәуір дамытқан. Негізі мамандығы бойынша заң қызметкері.

интерактивті тақта, оқулық, оқушылар
10мин      Әр топқа жеке тапсырма беріп, топта талдау және сыныпқа түсіндіру туралы тапсырма беру, бағдарлау

Ғылыми негіздеу Егер D>0, онда теңдеудің екі түбірі бар:                          және

Түбірлердің қосындысы:

Түбірлердің көбейтіндісі:

 (слайд )

Теңдеу

лер

Түбір

лер

х1 және х2

х1 + х2

 

х1 · х2
х2 – 2х – 3 = 0

 

  х2 + 5х – 6 = 0

 

  х2– х – 12 = 0
х²+7х+12=0

Түбірлері бар бірнеше келтірілген квадраттық теңдеудің түбірлерін, түбірлерінің қосындысы мен көбейтіндісінің мәндерін табыңдар және жауаптарын кестеге толтырыңдар.

1-топ,2- топ,   3-топ, 4-топ

Не білгендері туралы ой қорытады, Бұл мысалдардан, келтірілген квадраттық теңдеу түбірлерінің қосындысы қарсы таңбасымен алынған екінші коэффициентке, ал көбейтіндісі бос мүшеге тең екенін байқадық.

Кестелер
1мин Сергіту сәті Дене қимылдарын жасату
15мин ІІІ. Есептер шығару.

№147(1,3,5,)  №149,№150 1.Үлгерімі төмен оқушылардан ереже,формула сұрау;2.Қабілетті оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беру.

Оқушылар есептерді топта орындайды

·         Өзара бағалау жүргізеді анықтамалық жасайды.

·          Квадрат теңдеу деген не?

·         2х2-5х-3═0 теңдеуінің коэффициенттерін атап шығыңдар

Таратпа материалдар
   3мин Қорытындылау

«Крестики-нолики»

1.Келтірілген квадрат теңдеудің түбірлерінің қосындысы

2. Көбейтінділері неге   тең.

3.Виет теоремасы

флипчарт

 

     1мин Үйге тапсырма: оқу, №147 (2,4,6,), №150 (2,4), Бағалау: Бағалау критериалды өлшем бойынша Бағалау парағы
Рефлексия

2мин

  Стикерлерге өз ойларын жазады стикерлер

Пікір қалдыру